Prof. Dr. Ali Murat FERMAN

Ali Murat FERMAN

Prof. Dr.

Rektörlük | Rektör

İşletme (Türkçe) | Öğretim Üyesi

Makaleler

  1. Mamül Araştırma ve Geliştirme Üzerine Değerlendirmeler

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  2. AN EVALUATION MODEL BASED ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT FOR THE ISTANBUL SHOPPING CENTER MARKET

    FERMAN ALİ MURAT,İLHAN ONUR, Yayın Yeri: AURUM SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  3. Localization based dynamics in the renewable energy sector

    FERMAN ALİ MURAT,ŞERİFSOY ANIL, Yayın Yeri: Journal of Management Marketing and Logistics(JMML),

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  4. A Comparative Study among Turkish and American Consumers on the Relationship between Cultural Dimensions and the Two Important Outcomes of Consumer Socıety: Conspicuous Consumption and Onlıne Compulsive Buying Behavior

    FERMAN ALİ MURAT,BENLİ BERK, Yayın Yeri: Journal of Management Marketing and Logistics JMML,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  5. An Applied Study on the Customer Retention Dynamics of Organized Ready -to- Wear Textiles Retailers in Real and Virtual Markets

    FERMAN ALİ MURAT,YILMAZ KEMAL ÖZKAN, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML),

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  6. AN APPLIED STUDY ON THE CUSTOMER RETENTION DYNAMICS OF ORGANIZED READY-TO-WEAR TEXTILES RETAILERS IN REAL AND VIRTUAL MARKETS IN TURKEY

    YILMAZ KEMAL ÖZKAN,FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics,

    Uluslararası Hakemli EconLit, EBSCO, ProQuest, Ulrich’s, Open J-Gate, International Scientific Index, DRJI, ISRA, InfoBaseIndex, SIS, GoogleScholar, I2OR, Root Indexing, Journal Factor Indexing, SOBIAD. Özgün Makale
  7. A Comparative Analysis of User Insights for E-Health Development Challenges in Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, Egypt and United Arab Emirates

    FERMAN ALİ MURAT,Uluç Çiğdem Nasiye, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistichs (JMML),

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  8. Factors Affecting Understanding and Applications of Branded Housing Project Marketing Around the İstanbul Metropolitan Area

    FERMAN ALİ MURAT,POLAT SELÇUK, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics - JMML,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  9. Business Ethics: Exploring the Differences About Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists

    FERMAN ALİ MURAT,CENGİZ EMRAH, Yayın Yeri: Journal of Marketing Development and Competitiveness,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  10. Business Ethics Exploring the Differences About Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists

    Ferman, Cengiz, Yayın Yeri: Journal of Marketing Development and Competitiveness,

    Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün Makale
  11. A Competency Approach to Human Resources Management Outcomes and Contributions in a Turkish Cultural Context

    FERMAN ALİ MURAT,ÖZÇELİK GAYE, Yayın Yeri: Human Resource Development Review (HRDR) (Uluslararası Hakemli Dergi),

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  12. The Relationship Between Leadership and Emotional Intelligence: A Proposed Development Model for Enchancing Leadership Qualities

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Journal of Naval Science and Engineering,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  13. Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri, ( A Critical Approach to Classical 4Ps Theory)

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: İ.Ü. Siyasal Bilgiler Dergisi,

    Ulusal Hakemli Emerging Sources Citation Index- ESCI Özgün Makale
  14. Teknoloji Transferi

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Banka ve Ekonomik Yorumlar Dergisi,

    Ulusal Hakemli Ulakbim TR Dizin Özgün Makale
  15. Mamul Hayat Eğrisi Üzerine Değerlendirmeler

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  16. Yaşam Kalitesi ve Pazarlama Üzerine Değerlendirmeler

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  17. The Multiple Factor Technique: A Feasible Technique to Estimate Foreign Potential

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Yapı Kredi Economic Review,

    Uluslararası Hakemli International Bibliography of Social Sciences (IBSS) Özgün Makale
  18. Günümüzde Mamül Araştırma ve Geliştirme Uygulamaları

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  19. Finansal Hizmetlerin Pazarlanması

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  20. Üretim-Pazarlama Çelişkileri Üzerine Bir Değerlendirme

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama DÜnyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  21. Ülkemiz Pazarlama Sistemini Analiz için Bir Model Önerisi

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  22. Hizmet Pazarlaması Üzerine Genel Bir Değerlendirme

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama DÜnyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  23. A Review and Critical Analysis of International Forecasting Techniques

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Yapı Kredi Economic Review,

    Uluslararası Hakemli International Bibliographyt of Social Sciences- IBSS Özgün Makale
  24. Türkiye’xxde Pazarlama Çevresinin Konularına Güncel Bir Bakış

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  25. Pazarlama Anlayış ve Uygulamaları Üzerinde Düşünceler

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  26. Pazarlama Biliminin Güncel Konuları

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  1. AN EVALUATION MODEL BASED ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT FOR THE ISTANBUL SHOPPING CENTER MARKET

    FERMAN ALİ MURAT,İLHAN ONUR, Yayın Yeri: AURUM SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  2. Localization based dynamics in the renewable energy sector

    FERMAN ALİ MURAT,ŞERİFSOY ANIL, Yayın Yeri: Journal of Management Marketing and Logistics(JMML),

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  3. A Comparative Study among Turkish and American Consumers on the Relationship between Cultural Dimensions and the Two Important Outcomes of Consumer Socıety: Conspicuous Consumption and Onlıne Compulsive Buying Behavior

    FERMAN ALİ MURAT,BENLİ BERK, Yayın Yeri: Journal of Management Marketing and Logistics JMML,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  4. An Applied Study on the Customer Retention Dynamics of Organized Ready -to- Wear Textiles Retailers in Real and Virtual Markets

    FERMAN ALİ MURAT,YILMAZ KEMAL ÖZKAN, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML),

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  5. AN APPLIED STUDY ON THE CUSTOMER RETENTION DYNAMICS OF ORGANIZED READY-TO-WEAR TEXTILES RETAILERS IN REAL AND VIRTUAL MARKETS IN TURKEY

    YILMAZ KEMAL ÖZKAN,FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics,

    Uluslararası Hakemli EconLit, EBSCO, ProQuest, Ulrich’s, Open J-Gate, International Scientific Index, DRJI, ISRA, InfoBaseIndex, SIS, GoogleScholar, I2OR, Root Indexing, Journal Factor Indexing, SOBIAD. Özgün Makale
  6. A Comparative Analysis of User Insights for E-Health Development Challenges in Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, Egypt and United Arab Emirates

    FERMAN ALİ MURAT,Uluç Çiğdem Nasiye, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistichs (JMML),

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  7. Factors Affecting Understanding and Applications of Branded Housing Project Marketing Around the İstanbul Metropolitan Area

    FERMAN ALİ MURAT,POLAT SELÇUK, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics - JMML,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  8. Business Ethics: Exploring the Differences About Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists

    FERMAN ALİ MURAT,CENGİZ EMRAH, Yayın Yeri: Journal of Marketing Development and Competitiveness,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  9. Business Ethics Exploring the Differences About Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists

    Ferman, Cengiz, Yayın Yeri: Journal of Marketing Development and Competitiveness,

    Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün Makale
  10. A Competency Approach to Human Resources Management Outcomes and Contributions in a Turkish Cultural Context

    FERMAN ALİ MURAT,ÖZÇELİK GAYE, Yayın Yeri: Human Resource Development Review (HRDR) (Uluslararası Hakemli Dergi),

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  11. The Relationship Between Leadership and Emotional Intelligence: A Proposed Development Model for Enchancing Leadership Qualities

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Journal of Naval Science and Engineering,

    Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
  12. The Multiple Factor Technique: A Feasible Technique to Estimate Foreign Potential

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Yapı Kredi Economic Review,

    Uluslararası Hakemli International Bibliography of Social Sciences (IBSS) Özgün Makale
  13. A Review and Critical Analysis of International Forecasting Techniques

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Yapı Kredi Economic Review,

    Uluslararası Hakemli International Bibliographyt of Social Sciences- IBSS Özgün Makale
  1. Mamül Araştırma ve Geliştirme Üzerine Değerlendirmeler

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  2. Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri, ( A Critical Approach to Classical 4Ps Theory)

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: İ.Ü. Siyasal Bilgiler Dergisi,

    Ulusal Hakemli Emerging Sources Citation Index- ESCI Özgün Makale
  3. Teknoloji Transferi

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Banka ve Ekonomik Yorumlar Dergisi,

    Ulusal Hakemli Ulakbim TR Dizin Özgün Makale
  4. Mamul Hayat Eğrisi Üzerine Değerlendirmeler

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  5. Yaşam Kalitesi ve Pazarlama Üzerine Değerlendirmeler

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  6. Günümüzde Mamül Araştırma ve Geliştirme Uygulamaları

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  7. Finansal Hizmetlerin Pazarlanması

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  8. Üretim-Pazarlama Çelişkileri Üzerine Bir Değerlendirme

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama DÜnyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  9. Ülkemiz Pazarlama Sistemini Analiz için Bir Model Önerisi

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  10. Hizmet Pazarlaması Üzerine Genel Bir Değerlendirme

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama DÜnyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  11. Türkiye’xxde Pazarlama Çevresinin Konularına Güncel Bir Bakış

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  12. Pazarlama Anlayış ve Uygulamaları Üzerinde Düşünceler

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
  13. Pazarlama Biliminin Güncel Konuları

    FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,

    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale