Makaleler
-
Mamül Araştırma ve Geliştirme Üzerine Değerlendirmeler
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
AN EVALUATION MODEL BASED ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT FOR THE ISTANBUL SHOPPING CENTER MARKET
FERMAN ALİ MURAT,İLHAN ONUR, Yayın Yeri: AURUM SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Localization based dynamics in the renewable energy sector
FERMAN ALİ MURAT,ŞERİFSOY ANIL, Yayın Yeri: Journal of Management Marketing and Logistics(JMML),
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
A Comparative Study among Turkish and American Consumers on the Relationship between Cultural Dimensions and the Two Important Outcomes of Consumer Socıety: Conspicuous Consumption and Onlıne Compulsive Buying Behavior
FERMAN ALİ MURAT,BENLİ BERK, Yayın Yeri: Journal of Management Marketing and Logistics JMML,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
An Applied Study on the Customer Retention Dynamics of Organized Ready -to- Wear Textiles Retailers in Real and Virtual Markets
FERMAN ALİ MURAT,YILMAZ KEMAL ÖZKAN, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML),
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
AN APPLIED STUDY ON THE CUSTOMER RETENTION DYNAMICS OF ORGANIZED READY-TO-WEAR TEXTILES RETAILERS IN REAL AND VIRTUAL MARKETS IN TURKEY
YILMAZ KEMAL ÖZKAN,FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics,
Uluslararası Hakemli EconLit, EBSCO, ProQuest, Ulrich’s, Open J-Gate, International Scientific Index, DRJI, ISRA, InfoBaseIndex, SIS, GoogleScholar, I2OR, Root Indexing, Journal Factor Indexing, SOBIAD. Özgün Makale -
A Comparative Analysis of User Insights for E-Health Development Challenges in Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, Egypt and United Arab Emirates
FERMAN ALİ MURAT,Uluç Çiğdem Nasiye, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistichs (JMML),
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Factors Affecting Understanding and Applications of Branded Housing Project Marketing Around the İstanbul Metropolitan Area
FERMAN ALİ MURAT,POLAT SELÇUK, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics - JMML,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Business Ethics: Exploring the Differences About Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists
FERMAN ALİ MURAT,CENGİZ EMRAH, Yayın Yeri: Journal of Marketing Development and Competitiveness,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Business Ethics Exploring the Differences About Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists
Ferman, Cengiz, Yayın Yeri: Journal of Marketing Development and Competitiveness,
Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün Makale -
A Competency Approach to Human Resources Management Outcomes and Contributions in a Turkish Cultural Context
FERMAN ALİ MURAT,ÖZÇELİK GAYE, Yayın Yeri: Human Resource Development Review (HRDR) (Uluslararası Hakemli Dergi),
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
The Relationship Between Leadership and Emotional Intelligence: A Proposed Development Model for Enchancing Leadership Qualities
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Journal of Naval Science and Engineering,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri, ( A Critical Approach to Classical 4Ps Theory)
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: İ.Ü. Siyasal Bilgiler Dergisi,
Ulusal Hakemli Emerging Sources Citation Index- ESCI Özgün Makale -
Teknoloji Transferi
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Banka ve Ekonomik Yorumlar Dergisi,
Ulusal Hakemli Ulakbim TR Dizin Özgün Makale -
Mamul Hayat Eğrisi Üzerine Değerlendirmeler
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Yaşam Kalitesi ve Pazarlama Üzerine Değerlendirmeler
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
The Multiple Factor Technique: A Feasible Technique to Estimate Foreign Potential
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Yapı Kredi Economic Review,
Uluslararası Hakemli International Bibliography of Social Sciences (IBSS) Özgün Makale -
Günümüzde Mamül Araştırma ve Geliştirme Uygulamaları
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Finansal Hizmetlerin Pazarlanması
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Üretim-Pazarlama Çelişkileri Üzerine Bir Değerlendirme
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama DÜnyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Ülkemiz Pazarlama Sistemini Analiz için Bir Model Önerisi
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Hizmet Pazarlaması Üzerine Genel Bir Değerlendirme
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama DÜnyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
A Review and Critical Analysis of International Forecasting Techniques
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Yapı Kredi Economic Review,
Uluslararası Hakemli International Bibliographyt of Social Sciences- IBSS Özgün Makale -
Türkiye’xxde Pazarlama Çevresinin Konularına Güncel Bir Bakış
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Pazarlama Anlayış ve Uygulamaları Üzerinde Düşünceler
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Pazarlama Biliminin Güncel Konuları
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
-
AN EVALUATION MODEL BASED ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT FOR THE ISTANBUL SHOPPING CENTER MARKET
FERMAN ALİ MURAT,İLHAN ONUR, Yayın Yeri: AURUM SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Localization based dynamics in the renewable energy sector
FERMAN ALİ MURAT,ŞERİFSOY ANIL, Yayın Yeri: Journal of Management Marketing and Logistics(JMML),
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
A Comparative Study among Turkish and American Consumers on the Relationship between Cultural Dimensions and the Two Important Outcomes of Consumer Socıety: Conspicuous Consumption and Onlıne Compulsive Buying Behavior
FERMAN ALİ MURAT,BENLİ BERK, Yayın Yeri: Journal of Management Marketing and Logistics JMML,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
An Applied Study on the Customer Retention Dynamics of Organized Ready -to- Wear Textiles Retailers in Real and Virtual Markets
FERMAN ALİ MURAT,YILMAZ KEMAL ÖZKAN, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML),
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
AN APPLIED STUDY ON THE CUSTOMER RETENTION DYNAMICS OF ORGANIZED READY-TO-WEAR TEXTILES RETAILERS IN REAL AND VIRTUAL MARKETS IN TURKEY
YILMAZ KEMAL ÖZKAN,FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics,
Uluslararası Hakemli EconLit, EBSCO, ProQuest, Ulrich’s, Open J-Gate, International Scientific Index, DRJI, ISRA, InfoBaseIndex, SIS, GoogleScholar, I2OR, Root Indexing, Journal Factor Indexing, SOBIAD. Özgün Makale -
A Comparative Analysis of User Insights for E-Health Development Challenges in Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, Egypt and United Arab Emirates
FERMAN ALİ MURAT,Uluç Çiğdem Nasiye, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistichs (JMML),
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Factors Affecting Understanding and Applications of Branded Housing Project Marketing Around the İstanbul Metropolitan Area
FERMAN ALİ MURAT,POLAT SELÇUK, Yayın Yeri: Journal of Management, Marketing and Logistics - JMML,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Business Ethics: Exploring the Differences About Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists
FERMAN ALİ MURAT,CENGİZ EMRAH, Yayın Yeri: Journal of Marketing Development and Competitiveness,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
Business Ethics Exploring the Differences About Perceptions of Business Ethics Among Selected Turkish Financial Specialists
Ferman, Cengiz, Yayın Yeri: Journal of Marketing Development and Competitiveness,
Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün Makale -
A Competency Approach to Human Resources Management Outcomes and Contributions in a Turkish Cultural Context
FERMAN ALİ MURAT,ÖZÇELİK GAYE, Yayın Yeri: Human Resource Development Review (HRDR) (Uluslararası Hakemli Dergi),
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
The Relationship Between Leadership and Emotional Intelligence: A Proposed Development Model for Enchancing Leadership Qualities
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Journal of Naval Science and Engineering,
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale -
The Multiple Factor Technique: A Feasible Technique to Estimate Foreign Potential
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Yapı Kredi Economic Review,
Uluslararası Hakemli International Bibliography of Social Sciences (IBSS) Özgün Makale -
A Review and Critical Analysis of International Forecasting Techniques
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Yapı Kredi Economic Review,
Uluslararası Hakemli International Bibliographyt of Social Sciences- IBSS Özgün Makale
-
Mamül Araştırma ve Geliştirme Üzerine Değerlendirmeler
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri, ( A Critical Approach to Classical 4Ps Theory)
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: İ.Ü. Siyasal Bilgiler Dergisi,
Ulusal Hakemli Emerging Sources Citation Index- ESCI Özgün Makale -
Teknoloji Transferi
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Banka ve Ekonomik Yorumlar Dergisi,
Ulusal Hakemli Ulakbim TR Dizin Özgün Makale -
Mamul Hayat Eğrisi Üzerine Değerlendirmeler
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Yaşam Kalitesi ve Pazarlama Üzerine Değerlendirmeler
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Günümüzde Mamül Araştırma ve Geliştirme Uygulamaları
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Finansal Hizmetlerin Pazarlanması
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Üretim-Pazarlama Çelişkileri Üzerine Bir Değerlendirme
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama DÜnyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Ülkemiz Pazarlama Sistemini Analiz için Bir Model Önerisi
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Hizmet Pazarlaması Üzerine Genel Bir Değerlendirme
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama DÜnyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Türkiye’xxde Pazarlama Çevresinin Konularına Güncel Bir Bakış
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Pazarlama Anlayış ve Uygulamaları Üzerinde Düşünceler
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale -
Pazarlama Biliminin Güncel Konuları
FERMAN ALİ MURAT, Yayın Yeri: Pazarlama Dünyası,
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale