Dr. Öğr. Üyesi Nihan AYTEKİN

Nihan AYTEKİN

Dr. Öğr. Üyesi

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü | Öğretim Üyesi

Bildiriler

  1. Pazarlama İletişimi Açısından Ekoturizm

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu,

    Ulusal Tam metin bildiri
  2. Deniz Feneri Derneği ve Pazarlama İletişimi Stratejileri

    Eyüp Akbulut, Nihan Aytekin , Yayın Yeri: Çanakkale Üniversitesi 4. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  3. Where do animals live in the world of advertisement

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: 8th International Conference on Advances in Social Sciences (ICASS),

    Uluslararası Özet bildiri
  4. Recruitment Advertisement as a New Promotion Tool

    Işıl Karpat Aktuğlu, Nihan Aytekin , Yayın Yeri: Yaşar Üniversitesi 3rd International Conference on Business, Management and Economics,

    Uluslararası Özet bildiri
  5. Tiksindirici Olanı Yok Etmek Kendimizi Temizlemek Detan ve Domestos Reklamları Örneğinde Bir Güç Savaşı

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: Doğu Akdeniz Üniversitesi Third International Conference in Communication and Media Studies: (Re(Making and Undoing of Peace/Conflict,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  6. Body Emotions and Power Communicating Gender in the Advertisements of Body Hair Removal Products

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: International Conference on Knowledge and Politics in Gender and Women's Studies,

    Uluslararası Özet bildiri
  7. Free Zone for Youth But at what cost

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: European Communication Research and Education Association (ECREA) Children, Adolescents and Advertising Symposium,

    Uluslararası Özet bildiri
  8. Cinematic Tale of a Migration Istanbul Memories Food and Identity in Politiki Kouzina A Touch of Spice Bir Tutam Baharat

    Ayşe Lahur Kırtunç, Melek Atabey, Nihan Aytekin , Yayın Yeri: Ege Universitesi 10th International Cultural Studies Symposium,

    Uluslararası Özet bildiri
  9. Reklam Mesajlarının Algılanmasında İletişimsizlik Kültürel Yanlış Anlamalar

    Işıl Karpat Aktuğlu, Nihan Aytekin , Yayın Yeri: Doğu Akdeniz Üniversitesi 2nd International Conference in Communication and Media Studies: Communication in Peace/Conflict in Communication,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  10. Yeterince Hayvan Fazlasıyla İnsan Vücut tüylerinden arınmaya yönelik ürünlerin reklamlarında duygular beden ve iktidar

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: Çevre ve Kültür 2015 - Sekizinci Uluslararası Kültür Araştırmaları Sempozyumu,

    Uluslararası Özet bildiri
  11. Dijital Çağda Markanın Kendiyle Savaşı - "Woke-Washing (Duyar Kasan Pazarlama)

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: Beykent Üniversitesi Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu,

    Ulusal Tam metin bildiri
  12. Anti Prenses'ten Feminazi'ye: Yeni Medya ve Toplumsal Cinsiyet

    Avci Mizgin, AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: Beykent Üniversitesi Ulusal Dijital Çağ ve Yeni İletişim Düzeni Sempozyumu,

    Ulusal Tam metin bildiri
  1. Deniz Feneri Derneği ve Pazarlama İletişimi Stratejileri

    Eyüp Akbulut, Nihan Aytekin , Yayın Yeri: Çanakkale Üniversitesi 4. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  2. Where do animals live in the world of advertisement

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: 8th International Conference on Advances in Social Sciences (ICASS),

    Uluslararası Özet bildiri
  3. Recruitment Advertisement as a New Promotion Tool

    Işıl Karpat Aktuğlu, Nihan Aytekin , Yayın Yeri: Yaşar Üniversitesi 3rd International Conference on Business, Management and Economics,

    Uluslararası Özet bildiri
  4. Tiksindirici Olanı Yok Etmek Kendimizi Temizlemek Detan ve Domestos Reklamları Örneğinde Bir Güç Savaşı

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: Doğu Akdeniz Üniversitesi Third International Conference in Communication and Media Studies: (Re(Making and Undoing of Peace/Conflict,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  5. Body Emotions and Power Communicating Gender in the Advertisements of Body Hair Removal Products

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: International Conference on Knowledge and Politics in Gender and Women's Studies,

    Uluslararası Özet bildiri
  6. Free Zone for Youth But at what cost

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: European Communication Research and Education Association (ECREA) Children, Adolescents and Advertising Symposium,

    Uluslararası Özet bildiri
  7. Cinematic Tale of a Migration Istanbul Memories Food and Identity in Politiki Kouzina A Touch of Spice Bir Tutam Baharat

    Ayşe Lahur Kırtunç, Melek Atabey, Nihan Aytekin , Yayın Yeri: Ege Universitesi 10th International Cultural Studies Symposium,

    Uluslararası Özet bildiri
  8. Reklam Mesajlarının Algılanmasında İletişimsizlik Kültürel Yanlış Anlamalar

    Işıl Karpat Aktuğlu, Nihan Aytekin , Yayın Yeri: Doğu Akdeniz Üniversitesi 2nd International Conference in Communication and Media Studies: Communication in Peace/Conflict in Communication,

    Uluslararası Tam metin bildiri
  9. Yeterince Hayvan Fazlasıyla İnsan Vücut tüylerinden arınmaya yönelik ürünlerin reklamlarında duygular beden ve iktidar

    AYTEKİN NİHAN , Yayın Yeri: Çevre ve Kültür 2015 - Sekizinci Uluslararası Kültür Araştırmaları Sempozyumu,

    Uluslararası Özet bildiri